20-21 червня 2016р. в Києві під егідою UNWTO відбулася міжнародна конференція “Брендинг дестинацій: ключ до побудови успішної репутації”.

брендінг дестинацій

Брендинг є надзвичайно важливим етапом у розвитку будь-якої території, як цілої країни, так і окремих міст і областей. На заході розглядалися як глобальні тенденції туристичного брендингу так і успішні кейси брендингу регіонів, серед яких був представлений і бренд Херсонщини “Скіфське Сонце”. Про етапах створення і перспективи розвитку бренду, розповів його автор.

Другим найважливішим блоком конференції стало розгляд ролі, які зіграють РТО (регіональні туристичні організації) в управлінні територіальними брендами.

Приємно відзначити, що Херсонщина, вже має свій бренд і свою РТО, якої є Асоціація “Туризм Херсона”, має всі передумови бути серед лідерів даного процесу!

В рамках даного блоку в клубі Кабінета Міністрів України між провідними туристичними регіонами відбулося підписання Меморандуму про створення в Україні Національної туристичної (НТО).

Дана модель управління туристичною галуззю (НТО – РТО) успішно зарекомендувала себе в багатьох країнах і є найбільш актуальною для України, в якій органи влади не можуть ефективно розвивати туризм через відсутність управлінської вертикалі. Зараз в кожній з областей України туризм має підпорядкування різним галузям і департаментам: культури, економіки, інфраструктури, транспорту, молоді та спорту або зовнішньоекономічної діяльності (як в Херсонській області).

Від Херсонщини, меморандум про наміри щодо створення НТО підписав співзасновник Асоціації “Туризм Херсона” Олексій Мирошников.

Також Херсон на конференції Херсон представлял Наталія Мельник (міське управління туризму) та Вікторія Кравцова (Брендінгове агентство “Грейдс”).