Співзасновники РТО

У 2019 році до роботи РТО долучився Євген Гілін — старший партнер провідної юридичної фірми Адвокатське об’єднання «Жованник і партнери», яка зробила значний вклад в інституціональну розбудову РТО, документальну та юридичну підготовку організації до розширення та вступу нових членів. І РТО перейшло до наступного етапу свого розвитку.

На питання «чому я в туристичній організації», Євген відповів:

«Коли ми дізнались від нашого друга та партнера Олексія Мирошникова та братів Білецьких, що через туризм та промоцію ми зможемо зробити кращим Херсон та область для гостей і жителів одночасно, то ми не вагаючись взялися за роботу!
Наше Об’єднання, сповідуючи культуру партнерства та консолідації сил заради великої мети, абсолютно чітко розуміє цінність синергії!

Консолідуючи зусилля та використовуючи туризм як інструмент для масштабування і промоції територій, місцевого бізнесу, ми впливаємо на розвиток туристично-рекреаційного потенціалу регіону, зміцнюємо економіку та підвищуємо добробут Херсонців.»

Павло та Олексій Білецькі — співзасновники Центру туризма та пригод ХерсON.

На питання «Чому я в туристичній організації», Павло та Олексій відповіли:

«Туризм — це не тільки одна екскурсія. Це не тільки оселитися в готелі. Це не акт отримання грошей у туристів за їжу.

Туризм — це індустрія, сфера, об’єднання всіх тих, хто хоче заробляти гроші, прославляючи, покращуючи, розвиваючи свою землю і роблячи при цьому іншим людям добре.

РТО здатне об’єднати активних і компетентних людей, створивши умови для бізнесу, які сприятимуть розвитку туризму в реальності, а не в звітах чиновників. І я хочу створювати цей процес і цю реальність. Тому ми в РТО.»

Олексій Мирошников — очолює Брендінгове агентство Грейдс, яке окрім створення та захисту брендів розробляє якісний контент для просування регіону — від ілюстрацій та туристичних каталогів і порталів, до створення 3д-панорам та відео у форматі віртуальної реальності. Також агентство створило територіальний бренд Херсона та області “Скіфське Сонце”, та здійснює його бренд-менеджмент.

На питання «Чому я в РТО», Олексій відповів:

“Для того щоб будь-які дії з розвитку іміджу території та її туристичної привабливості були ефективні, необхідно координувати їх з іншими представниками туристичного бізнесу, лідерами туристичного ринку.

Приєднавшись до лав РТО, ви зможете не тільки принести користь розвитку свого міста та області, а й отримати вигоду для свого власного бізнесу. Отже наша мета на найближчі часи — реалізація рекламних заходів для спільного просування туроб’єктів, членів РТО.

Розуміючи всю важкість подолання економічної кризи, спричиненою для туроб’єктів карантинними заходами, спільна рекламна кампанія учасників — це можливість заощадити кошти та скоріше відновити потік клієнтів на Ваш об’єкт!”

Долучайтеся! Разом зробимо більше!